HTML

Fejem a tehenem

Tapasztalataim az internetes pénzkereséssel kapcsolatban.

Kapcsolat

fejematehenem(kukac)gmail(pont)com

Mystockdollars-tapasztalatok

2010.10.21. 16:47 fejem a tehenem

Mivel kb. 4,5 hónap múlva jár le az ingyenes lekötésem, még túl sok kifizetési bizonylattal nem szolgálhatok, de addig is megmutatom az egyenlegemről készült printscreen-t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deposit: amit befektettem, bonus: olyan pénzmennyiség, amit véletlenszerű időközönként és mennyiségben adagolnak neked, referral commission: az alám regisztráltak után kapott jutalék (felhasználónevüket kisatíroztam). Az e-bankok nevének elhelyezkedése a kapott összegek után érthetetlen logikát követ, de nem kell neki jelentőséget tulajdonítani, hisz oda kéred ki a pénzt, ahova akarod.

Esetleg feltűnhet pár embernek, hogy mit keres ott a 20$ után még 10$ deposit. Hát az úúgy volt... hogy megkaptam azt a 10$-t bónuszként és rögtön be is fektette nekem anélkül, hogy bármit tettem volna. Utána megijedtem, hogy berágtak, mert majdnem 1 hónapig nem volt bonus, de most jött 30$. :)

Tehát most kb. 50 dolcsi virít az egyenlegemen, ha még élnek 4,5 hónap múlva, minimum ennyit kapok és még a befektetésem kamatait. :)

Befektetésre fel, hisz nem veszíthetsz vele, ha meg bejön, annál frankóbb! :)

Itt regisztrálhatsz!

Leírás itt: http://fejematehenem.blog.hu/2010/09/05/mystockdollars

Szólj hozzá!

Címkék: mystockdollars

A bejegyzés trackback címe:

https://fejematehenem.blog.hu/api/trackback/id/tr442388891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása