HTML

Fejem a tehenem

Tapasztalataim az internetes pénzkereséssel kapcsolatban.

Kapcsolat

fejematehenem(kukac)gmail(pont)com

Earnplaza - vége

2010.11.28. 11:05 fejem a tehenem

Tegnapelőtt kaptam egy levelet az admintól, hogy az Earnplaza bezárt.

Nem kellett volna kiraknom a reflinkjét, miután kifizetett engem, de az EP-s profilom tanúsága szerint senki sem regisztrált a linkemet követve. Le is veszem, hogy ezután se tegye senki.

Végül úgy döntöttem 23-án, hogy az összes beraktott pénzemet kiveszem. Ezt jól tettem. Azt viszont nem tettem jól, hogy ezt nem írtam ki a blogomra. :( Sajnálom. Félrevezetően viselkedtem.

Nézzük meg, mit lehet látni a grafikonján: http://www.ip-adress.com/whois/earnplaza.com

A 2. meredek csúcs után adta be a kulcsot, amikor még a befektetői pénze benn volt. Épp úgy, mint az UT.


Egyébként a http://www.gyorshozam.com chatboxában olvastam e hasznos dolgokat (alulról felfelé kell olvasni):

  • Laci : meg azzal, hogy az emberek telhetetlenek, és a 90%-uk a legtöbbet írgérő tervbe rakja
  • Laci : a lényeg hogy azzal kell számolni hogy MINDEGYIK piramis, és hogy téged az új tagokból úgy ki tudjon fizetni, hogy ez neki nem jelent deficitet
  • Laci : A Plazanál a nagy hozamok miatt képes napok alatt bedőlni, emiatt a biztonságos befektetés nála csak az 5 napos volt, és a 10 naposat volt érdemes még kockáztatni
  • Lajos : Laci, írtad, hogy EP-ben is voltál. Én túl későn szálltam be, 5 napon múlt. Hogy állapítottad meg az elején, amikor beszálltál, hogy nem lesz pár nap múlva scam? Az EP az utóbbi pár hétben lett ennyire népszerű. Azelőtt kb. olyan volt, mint az InvGen, ami pár nap alatt be is fuccsolt.
  • Laci : a számolgatások ellenére természtesen mindig kell egy kis szerencse, de az meg eddig nekem összejött :D
  • Laci : egyébként ez a beszélgetés is hasznos itt mindenkivel, mert ebből látszik az eddigi hyip-olók hozzáállásának megváltozása: 3/4 e kiszáll
  • Laci : Tom, érdemes visszanézni, hogy mit írtam még az Earnplaza hozzászólásaihoz , még a bezárása előtt:Vigyázzato k a Plaza-val mert 26-27-én elég nagy kifizetéseik lesznek, és lehetséges hogy úgy döntenek, hogy bezárják a boltot. Azt ha túléli, akkor viszont még működhet egy darabig -véleményem szerint- . Gyorshozamot mindenkinek!
  • TomDenem : a vak szerencse az ami miatt pozitív a mérleged semmi más...
  • TomDenem : pláne hogy "mikor érdemes belépni"....bel éptél és holnap még működik-e weblapja azt te honnan tudod?
  • TomDenem : csak a HYIP adminja tudja mikor csukja be a boltot, nehogy már ezt akárki is meg tudja mondani
  • TomDenem : biztonság??? :D
  • Laci : mondjuk még mindkettőnek lehet jövője,de amíg nem biztonságosak kiszállok
  • Laci : az oil bukása is rontja a befektetők számát, ezért ki is veszem a benntlevő pénzemet fututre trailsból, és glo tradeból
  • Laci : ezért érdemes minél rövidebb futamidejű lehetőséget választani
  • Laci : itt ilyen dolgokkal is számolni kell, és minél gyorsabban kivenni a pénzt, mint a nagy programok bebukása, még akkor is ha nem vagyunk benne, de a "hyip befektetői piacot" 1-2 hétre nagyon visszaveti, ami további programok bezárásához vezet, és ettől még több ember hagyja itt az egészet
  • Laci : mert egy programnál ahol csak 100 nap múlvan nyúlhatok a pénzhez, ki tudja mi fog történni
  • Laci : mindig egyszerű átlátható rendszerű kizárólag gyors lejáratú programokba teszek
  • Laci : az alatőke az egyetlen amivel nem lehet számolni, emiatt sosem fektetek új programba
  • Laci : az új programokba való beszállást mindenképpen rossznak tartom, mert a programok egy jó része sosem indul be, mert nem rendelkezik elegendő tőkével ahhoz, hogy kivárja amíg megugrana a népszerűség
  • Lajos : Laci, lsz mesélj akkor a Te taktikádról, mi alapján választod ki, hogy melyik programba lépsz be? Mekkora napi hozamú programba lépsz be? Nekem a nagy százalékot adókkal volt gondom, mint pl. EarnPlaza, InvGen, Veritas, stb.
  • Laci : unitban és earnplazaban is voltam, és egyikkel sem veszítettem
  • Laci : lehet szerencsésnek mondani, de már jópár programot megjártam, és kb 100%-os nyereségnél tartok 2,5 hónap alatt

 

Tanulságok:

  • A meredek emelkedés rosszat jelent(het), a fokozatos, lassú emelkedés "biztonságosabb"
  • a HYIP nem befektetés, nem jótékonysági intézmény, a HYIP stratégiai játék: tudni kell időben beszállni... és kiszállni

Szólj hozzá!

Címkék: hyip earnplaza

A bejegyzés trackback címe:

https://fejematehenem.blog.hu/api/trackback/id/tr202478460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása