HTML

Fejem a tehenem

Tapasztalataim az internetes pénzkereséssel kapcsolatban.

Kapcsolat

fejematehenem(kukac)gmail(pont)com

Earnplaza

2010.11.13. 22:49 fejem a tehenem

Az Unite Trade-hez hasonló rövid lejáratú program. Jelenleg 54 napja fut.

Programjai:
110% 5 nap alatt, 10-1000$
130% 10 nap alatt, 20-2000$
160% 15 nap alatt, 30-3000$


Én a 2.-at választottam 20$-al, minden lejárat után ki fogom venni a kamatot. 40 nap után kerülök pluszba, ha minden jól megy.

Sokak szerint nem ér meg matuzsálemi kort ez a program, a magas kamatok miatt. Lehet, hogy már holnap lehúzza a rolót, de az is lehet, hogy még pár hónapig fennmarad. Szemléltetésként álljon itt ez a beszélgetés a magyar supporttal:

Fejematehenem:
Jó estét kívánok! 
Bár tudom, hogy a HYIP világa nagyon bizonytalan, de arra lennék kíváncsi, hogy milyen arra mutató jelek vannak, hogy az Earn Plaza még működni fog egy darabig? Most fektetnék be pénzt, ezért kérdezem. Köszönöm szépen.
Szabolcs:
Üdvözlöm
Szabolcs:
Én nem tudok előre jósolni.
Szabolcs:
Ez a saját döntése
Szabolcs:
Én sem tudom ,hogy holnap lesz-e még az oldal vagy sem :)
Fejematehenem:
Hát, ez biztató :)
Szabolcs:
Olyan mint a sorsjegy
Szabolcs:
vagy bejön vagy nem :)
Szabolcs:
Nincs mit köntörfalazni nagyokat írni
Szabolcs:
:)
Szabolcs:
Magas kockázatú „befektetés”! . A fent írtak nem minősülnek ajánlattételnek. Mindenki, csak a saját felelősségére fektessen be!
Fejematehenem:
Igen, csak gondoltam, egy segítő tud valami kézzelfoghatót mondani
Fejematehenem:
ezzel tisztában vagyok
Szabolcs:
Hát én sem tudok többet mint ön
Szabolcs:
:)
Fejematehenem: köszönöm szépen! :) fő az őszinteség!
Szabolcs:
Én csak azért vagyok ,hogy technikai segítséget nyújtsak
Szabolcs:
Nincs mit!. Tehát csak ovatosan :)
Szabolcs:
A kamatokkal érdemes csak kockáztatni
Fejematehenem:
igen, ezt nemrég megtanultam bizonyos cégek bukásából
Szabolcs:
Hát igen
Szabolcs:
:(
Fejematehenem:
Akkor további szép estét! Reméljük, még megy a szekér legalább 1 hónapig! :D
Szabolcs:
Hát bizzunk bene
Szabolcs:
Kellemes estét

(Ez a párbeszéd nemcsak az Earn Plaza-ra, hanem a többi HYIP-re is vonatkozik, még mielőtt valaki félreértené.)

Viszont azt olvastam, hogy a honlapjuk profi és az adminok gyorsak és korrektek.
Ez mindenképpen jó előjel.
Tehát, ha a kockázat ismeretében megpróbálod, erre a linkre kattints!

Szólj hozzá!

Címkék: earnplaza

A bejegyzés trackback címe:

https://fejematehenem.blog.hu/api/trackback/id/tr192447121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása