HTML

Fejem a tehenem

Tapasztalataim az internetes pénzkereséssel kapcsolatban.

Kapcsolat

fejematehenem(kukac)gmail(pont)com

A pozitív gondolkodás hatalma

2010.09.19. 09:55 fejem a tehenem

Ez a könyv (nem túlzok) már emberek millióinak segített, hogy sikeresebbé váljon az életük. Egy keresztény lelkipásztor írta, de nemhívőknek is ajánlom. :)
Fő mondanivalója: "Ahogy gondolkozol, olyan leszel." Aki hagyja, hogy negatív gondolatok uralkodjanak az elméjében (harag egy másik ember iránt, önbizalomhiány, szorongás), az egy negatív, sikertelen emberré fog válni. De aki kizárja ezeket a gondolatokat és pozitívakkal helyettesíti őket, az hihetetlen dolgokat fog elérni. (Rengeteg történet van benne kedvcsinálónak.)

Ez nem csak egy üres reklámszöveg. :) Hadd meséljek el egy saját tapasztalatot. Ez volt a legmegdöbbentőbb.
Egy vizsga előtt álltam, amire nem volt túl sok időm tanulni. Előző este lefekvés után élénken elképzeltem, hogy 5-t kapok és minden hitetlenkedő gondolatot kizártam. :) Magyarul úgy álltam hozzá: az 5 már ki van nekem utalva, én már csak bemegyek, hogy kiváltsam. ;)
Másnap reggel rádöbbentem, hogy nincs nálam az indexem (leckekönyv), ami nélkül érvénytelen a vizsga. A tanulmányi osztály, ahol kikérhettem volna, aznap zárva volt. Amikor bementem a tanár úrhoz, elmondtam neki, mi a helyzet. És erre ő, aki legtöbbször elég mogorva volt, most kedvesen felajánlotta, hogy felhívja a TO-t (tanulmányi osztály), hátha fogadnak ügyfélfogadási időn kívül. Így is lett. A TO-s néni, bár igencsak húzta a száját, kiadta nekem az indexet. És ez még nem minden! :) Vizsga előtt még átnéztem pár tételt. Körülöttem sokan rinyáltak, hogy "jaj, csak azt a bizonyos tételt ne húzzam". Én (miközben pont azt a tételt olvastam) megjegyeztem, hogy én azt szeretném húzni. Így is lett! :) Azt a bizonyos tételt húztam. Ott tanultam meg helyben, vizsga előtt. Tanár úrral kedélyesen elbeszélgettünk, majd... 5!!!! :D
Hát ha ez nem győz meg téged, akkor semmi. :)
Jó, részben szerencsém is volt, de úgy gondolom, hogy nagyon fontos az ember kisugárzása. Pozitív emberke pozitív dolgokat "vonz be" magának. :)

Ha te is hozzá szeretnél jutni ehhez az értékes könyvhöz (ami valójában nem kerül sokba) :), akkor látogass el ide: Magyar Menedék Könyvesház! A bolt a Déli pu. közelében van.

Szólj hozzá!

Címkék: szellemiség

A bejegyzés trackback címe:

https://fejematehenem.blog.hu/api/trackback/id/tr32306847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása